10 Permainan Terbaik Seperti Quest Master (2024)

Tuan Guru ialah permainan yang berharap dapat menimbulkan perasaan pengembaraan dan kreativiti yang sama seperti permainan klasik masa lalu. Ia berharap dapat melakukan ini melalui banyak sistemnya, termasuk mekanik penciptaan penjara bawah tanah. Ini membolehkan pemain mencipta pelbagai penjara bawah tanah untuk dinikmati oleh pemain lain. Ini memberikan dunia Tuan Guru rasa yang luas dan sentiasa berkembang. Jadi, jika anda mencari permainan yang menakjubkan yang mengimbau kembali permainan pengembaraan pada masa lalu, nikmati pilihan kami untuk10 Permainan Terbaik Seperti Quest Master.

10. Lunacid

Treler Permainan Lunacid

Lunacid adalah entri pertama dalam senarai kami permainan terbaik seperti Tuan Guru. Ia adalah cadangan yang bagus untuk pemain yang mencari pengalaman yang mengasyikkan dan atmosfera. Bagi peminat RPG orang pertama yang mendalam dan mencabar, tajuk ini mesti dimainkan. Dunia yang ada dalam permainan ini tidak boleh memaafkan, memerlukan pemain mempelajari selok-beloknya untuk terus hidup. Ini memberikan rasa berat kepada setiap tindakan, kemenangan dan kekalahan pemain. Di sekeliling, jika anda sedang mencari salah satu permainan terbaik seperti Tuan Guru yang menimbulkan rasa fantasi & nostalgia, maka ini adalah pilihan yang bagus.

9. Baroni

Barony - Treler Edisi Terkutuklah

Kami sedang bergolek bersama dengan entri kami yang seterusnya. Di sini, kita adaBarony. Bagi peminat genre aksi-roguelike, tajuk ini menyuntik genre dengan dos falsafah reka bentuk permainan sekolah lama yang sihat. Dunia daripadaBarony adalah sukar untuk bertahan, yang berjaya memberikan lebih banyak ganjaran untuk kejayaan pemain dan membolehkan mereka belajar daripada kesilapan mereka. Permainan ini berasaskan parti, membolehkan pemain melompat bersama satu sama lain untuk pengembaraan yang hebat. Secara keseluruhannya, Barony adalah salah satu permainan terbaik, seperti Guru Pencarian, yang menimbulkan banyak perasaan yang sama dengan tajuk sekolah lama yang serupa.

8. NASIB

Kami meneruskan senarai kami; di sini kita ada NASIB. NASIB adalah kes yang agak unik dalam senarai ini hari ini, kerana ia dijana secara prosedur dan berpusat di sekeliling pemain yang menerokai penjara bawah tanah untuk mencari pengembaraan mereka sendiri. Apa yang menjadikan permainan ini istimewa ialah galakan yang dimilikinya untuk pemain mencipta pengembaraan mereka sendiri. Ini memastikan bahawa tiada dua pemain akan mempunyai pengalaman yang sama, dan dunia permainan ini mengasyikkan, menjadikan setiap saat, tidak kira betapa kecilnya, sangat penting. Jika anda sedang mencari salah satu permainan terbaik seperti Tuan Guru, beriNASIB cuba.

7. Lampu suluh II

Treler Permainan Torchlight 2 HD

Entri seterusnya dalam senarai kami ialahTorchlight II. Untuk peminat Lampu suluhfrancais, kemasukan permainan ini dalam senarai hari ini sepatutnya tidak mengejutkan. Pemain boleh berpesta dengan rakan-rakan atau bermain solo dan menjalani perjalanan yang tidak akan mereka lupakan dalam masa terdekat. Dunia fantasi tinggi Lampu suluh menjadikan berat pengembaraan pemain semakin menonjol. Di samping itu, sifat rawak dunia juga bermakna pemain perlu berada di jari kaki mereka, dan ia memberikan dunia rasa misteri. Jika ini kelihatan seperti ini akan menjadi pilihan anda, pasti berikan Torchlight II pergi.

6. Merangkak

Treler Pelancaran Merangkak

Entri seterusnya kami menampilkan permainan tempatan untuk dinikmati oleh pemain. Walau bagaimanapun, terdapat sedikit kelainan pada kemasukan popular ini. DalamMerangkak, pemain lain yang menikmati permainan dengan anda adalah raksasa yang anda hadapi di setiap penjara bawah tanah. Ini bukan sahaja memberi insentif kepada pemain untuk berjuang sekuat tenaga untuk terus hidup tetapi juga memberikan insentif yang sangat baik untuk pemain lain untuk menghapuskan mereka. Semua pengembaraan ini memuncak pada pemain yang cuba mengalahkan bos akhir yang ganas juga. Jika anda sedang mencari crawler penjara bawah tanah dengan konsep novel, maka berikan Merangkak cuba.

5. Aether

Aether - Treler Ascension

Untuk entri seterusnya, kami adaAether. Bagi pemain yang mencari RPG aksi yang mengasyikkan tetapi pantas, tajuk ini pastinya sesuai dengan permintaan. Selepas diserang oleh sekumpulan musuh, pemain akan mendapati diri mereka mencari ganjaran hebat dalam tajuk yang sangat mendalam ini. Mekanik RPG permainan ini juga sangat lengkap dan memberi pemain banyak pilihan mengenai perincian, binaan senjata dan banyak lagi. Untuk menutup, Aether adalah salah satu permainan terbaik sepertiTuan Guru anda boleh melompat ke hari ini.

4. 30XX

Treler Pelancaran 30XX 1.0

Jika anda sedang mencari tajuk dengan sedikit lagi rasa penatal sisi, maka entri kami yang seterusnya adalah untuk anda. Di sini, kita ada30XX. Jika anda seorang yang menyukai penatal sisi klasik sepertiMegamanfrancais atau kebolehmain semula serupa dengan tajuk roguelike lain seperti Hades dan seumpamanya, maka ini adalah tajuk yang perlu diperhatikan. Sama sepertiTuan Guru, permainan ini menampilkan editor yang membolehkan pemain membuat dan mempamerkan ciptaan mereka sendiri juga. Untuk kreativiti dan permainan yang mantap, kami pertimbangkan 30XX untuk menjadi salah satu permainan terbaik sepertiTuan Guru.

3. Super Dungeon Maker

Super Dungeon Maker - Treler 1.1v Kemas Kini Besar [Nintendo Switch & Steam] | permainan suis kreatif

Untuk pemain yang menikmati kebebasan kreatif permainan sepertiTuan Guru, entri seterusnya pasti menarik minat anda. Di sini, kita adaPembuat Dungeon Super. Seperti namanya, permainan ini membolehkan pemain membuat penjara bawah tanah mereka sendiri, sama ada untuk dinikmati sendiri atau orang lain. Permainan ini membolehkan permainan silang antara platform juga, memastikan bahawa tidak kira di mana anda bermain, sentiasa ada sesuatu untuk dinikmati. Mekanik bangunan penjara bawah tanah juga mudah dan intuitif juga. Pendek kata, Pembuat Dungeon Super ialah tajuk yang hebat untuk pemain yang gemar mencipta pengembaraan mereka sendiri.

2. Crypt of the NecroDancer

Crypt of the NecroDancer -- Pelancaran Treler

Tajuk kami yang seterusnya mempunyai gimik yang agak unik, memberikan rasa uniknya yang tersendiri. Di sini, kita adaCrypt the NecroDancer. Bagi pemain yang mencari crawler penjara bawah tanah yang berjaya menggabungkan irama pertempuran ke dalam permainannya, tajuk ini adalah pilihan yang bagus. Walau bagaimanapun, tajuk ini bukan untuk mereka yang lemah hati dan sememangnya agak sukar. Walau bagaimanapun, kesukaran ini hanya berfungsi untuk memperdalam pengalaman yang ditawarkan permainan ini secara keseluruhan. Permainan ini mempunyai lima belas watak untuk dimainkan juga, yang sangat baik untuk pelbagai permainan. Sebagai penutup, Crypt the NecroDancer adalah salah satu permainan terbaik sepertiTuan Guru.

1. Soulmask

Treler Permainan Pelancaran Akses Awal Soulmask

Kami sedang membulatkan senarai kami hari ini denganSoulmask. Bagi pemain yang mencari tajuk survival yang bukan sahaja berjaya mempunyai konsep unik tetapi melaksanakan konsep itu dengan hebat, Soulmask melakukan ini dan banyak lagi. Apabila pemain maju sepanjang permainan, mereka akan membuka lebih banyak kuasa melalui sistem topeng permainan. Dengan berbuat demikian, kemungkinan untuk pengalaman pemain dan pertarungan kreatif sememangnya sangat luas. Jika anda sedang mencari pengembaraan yang sudah pasti akan melekat pada anda untuk beberapa lama, maka Soulmask telah anda dilindungi.

Jadi, apakah pendapat anda tentang pilihan kami untuk 10 Permainan Terbaik Seperti Quest Master? Adakah anda bersetuju dengan pilihan kami? Beritahu kami di sosial kamidisini atau ke bawah dalam komen di bawah.

10 Permainan Terbaik Seperti Quest Master (2024)

FAQs

What is the number one Meta Quest 3 game? ›

1. Asgard's Wrath 2. Well, Meta's big bet on a first-party title paid off in the biggest way possible. Asgard's Wrath 2 is the epitome of what is possible in VR right now, and it's best played on the Meta Quest 3, although it is compatible with the 2 and Pro.

Is Meta Quest 2 worth it? ›

The Quest 2 isn't perfect — controllers that rely on AA batteries are at the top of our list of gripes. And while it's one of the most versatile gaming headsets, it's not the most graphically superior. But in the end, we are still convinced it's one of the best VR headsets for most people.

Is Roblox on Meta Quest 3? ›

Meta Quest headset owners can install the Roblox app and enjoy experiences together with Roblox users from Xbox, PlayStation, iOS, Android, and desktop devices. Note: Roblox supports Meta Quest 2, Meta Quest Pro, and Meta Quest 3 devices. Roblox on Meta Quest is available for any user 10 and older.

What is the most popular VR game right now? ›

Concurrent Steam Users
#NameCurrent
1.War Thunder70,120
2.VRChat19,020
3.OBS Studio13,037
4.Assetto Corsa12,898
76 more rows

Can you watch Netflix on Meta Quest 3? ›

This means you can watch Netflix in the Quest 3 browser at 1080p resolution. The browser experience is pretty complete. There's a menu at the bottom of the screen. It lets you choose screen size and VR mode.

Is meta shutting down the Quest 1? ›

In July 2022, Meta subsidiary BigBox VR announced it ended Quest 1 support for its critically acclaimed battle royale shooter Popular: One. Meta also announced in January 2023 that it was ending support for Quest 1, shutting down functionalities such as the ability to create or join a part on the device.

When was Quest 3 released? ›

Meta Quest 3 is a virtual reality (VR) headset developed by Reality Labs, a division of Meta Platforms. It was unveiled on June 1, 2023, and released on October 10 as a successor to the Quest 2 and as the 4th generation of the Meta Quest.

Is Meta Quest 2 healthy? ›

It is not recommended to use the Meta Quest 2 headset if you are pregnant, elderly, have vision abnormalities or psychiatric disorders, suffer from a heart condition or other serious medical condition, are prone to motion sickness or have balance problems, or are susceptible to migraines.

Is Roblox in Oculus? ›

Enhance your Roblox experience with virtual reality! Oculus Rift, Meta Quest Pro, Meta Quest 2, Quest 2 with link, as well as HTC Vive and Valve Index on Windows PCs. Other devices (Pico, Reverb etc.)

Is Fortnite coming to VR? ›

Short Answer: Not Directly. As of now, Fortnite does not officially support virtual reality (VR) gameplay. That means you can't just strap on a VR headset and get ready to battle it out on the island in full immersion. However, that doesn't mean all hope is lost for VR enthusiasts.

Are there free VR games? ›

Gun Raiders is a free-to-play multiplayer shooter that brings fast-paced action to VR. Its accessibility and focus on community-driven content set it apart from other VR shooters. Gameplay: Players can engage in various game modes, including team deathmatch and capture the flag.

What is the number 1 VR? ›

The best VR headset overall

The Meta Quest 3 succeeds its predecessor and provides a much-improved VR experience. Relatively affordable and compatible with existing Quest game libraries, it's an easy recommendation as our best pick.

Will VR become popular? ›

It would be an understatement to say that the previous 2023 year was huge for virtual reality. First, more than 10.8m virtual reality devices were sold, with estimations indicating that this number would grow up to 23.8m by 2025.

Is Meta Quest 3 good for gaming? ›

Meta's Quest 3 has both hand tracking and included controllers, which helps a ton when gaming. The controllers are excellent for high-speed action like Beat Saber, and have helpful vibration feedback. Hand tracking is the flip side of Vision Pro: It's not great for browsing, but better in 3D games that use the inputs.

What is the number 1 game on Meta Quest 2? ›

Best Oculus Quest 2 games: FAQ

Our top pick for the best Oculus Quest 2 game goes to Half-Life: Alyx.

How many games for Meta Quest 3? ›

Here's a snapshot of what's in store: All told, we've 100+ new and updated games and apps coming your way this week and beyond on Quest 3—and you get access to the full catalog of over 500 games and apps from the existing Quest library thanks to Quest 3's backwards compatibility.

Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Gov. Deandrea McKenzie

Last Updated:

Views: 6048

Rating: 4.6 / 5 (66 voted)

Reviews: 81% of readers found this page helpful

Author information

Name: Gov. Deandrea McKenzie

Birthday: 2001-01-17

Address: Suite 769 2454 Marsha Coves, Debbieton, MS 95002

Phone: +813077629322

Job: Real-Estate Executive

Hobby: Archery, Metal detecting, Kitesurfing, Genealogy, Kitesurfing, Calligraphy, Roller skating

Introduction: My name is Gov. Deandrea McKenzie, I am a spotless, clean, glamorous, sparkling, adventurous, nice, brainy person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.