خرید انواع اسباب بازی و فیگور شخصیت های کارتون بن تن (2024)

بن تنبدون شک جزو محبوب ترین شخصیت های کارتونی بیست سال گذشت است. این انیمیشن فقط برای سرگرمی نیست، بلکه نکات آموزنده اخلاقی زیادی را به کودکان منتقل می کند. بن تن فارسی(ترجمه و دوبله فارسی این انیمیشن) را نیز می توانید برای کودک خود تهیه کنید. از آنجایی که انیمیشن بن 10 جزو پرطرفدارترین برنامه های تلویزیونی کودکان است؛ پس جای تعجب نیست که انواع اسباب بازی های بن تن نیز در بازار به وفور عرضه شود! پس در صورتی که به دنبال آشنایی بیشتر باشخصیت بن تن هستید و یا قصد خرید فیگور بن تنرا دارید، این مقاله مختص شماست!

بن تن کیست؟

بن تن یک انیمیشن امریکایی است. این انیمیشن درباره یک پسر ده ساله است که می تواند با استفاده از یک شیء شبیه به ساعت که بر اثر درگیری موجوات فضایی به زمین پرتاب شده، به موجودات فضایی تبدیل شود و ماجراهای هیجان انگیزی را خلق کند. سری های مختلفی از این کارتون ساخته شده و پسربچه ها و دختربچه های کشورهای گوناگون را به خود جذب کرده است.

بن 10 یک پسر بچه 10 ساله با نام کامل بنجامین تنیسون می باشد، که جریان ماجراجویی اش در قالب یک سریال ساخته شده است. ماجرا از زمانی آغاز می شود که در پی جنگ و جدل صورت گرفته بین موجودات فضایی در سیارات دیگر، یک ساعت مچی جادویی به سمت سیاره زمین پرتاب می شود و به مچ دست بن تن می چسبد. برای کسب اطلاع از موجودی اسباب بازی های بن تن، به وب سایت کودک پلاس مراجعه نمایید.

داستان شخصیت بن تن

بعد از بدست آوردن آن ساعت جادویی، به این پسر بچه جسور و شجاع، ماموریتی داده می شود. او موظف است زمین و ساکنان آن را از شر آن دسته از موجودات فرازمینی که شرور و سلطه جو هستند، در امان نگه دارد. البته او در این ماموریت تنها نیست بلکه پدر بزرگ او و همچنین دوستش با او همراهی می کنند.

خرید انواع اسباب بازی و فیگور شخصیت های کارتون بن تن (1)

انیمیشن "بن 10" یک سریال انیمیشنی محبوب است که اولین بار در سال ۲۰۰۵ در شبکه کارتون نت پخش شد. داستان این انیمیشن در مورد پسر بچه‌ ای به نام بن تن است که به دلیل داشتن یک دستگاه فضایی قدرتمند به نام اُمنیتریکس، قادر به تبدیل شدن به انواعی از موجودات بیگانه است. با کمک این دستگاه، بن و دوستانش در مقابل تهدیدات بیگانه و شروران مبارزه می‌کنند. وب سایت کودک پلاس ارائه دهنده انواع فیگور بن تن در ایران می باشد.

آیا بن تن فارسی نیز در ایران قابل پخش است؟

بله نسخه های مختلف این سریال جذاب، به فارسی نیز ترجمه شده است. پس شما می توانید آنها را برای فرزند خود دانلود و پخش کنید. خوشبختانه بن تن فارسی (نسخه دوبله یا زیر نویس سریال) در ایران بسیار محبوب است.

بن تن یک پسر بچه شجاع و پرانرژی است که با تلاش و پشتکار خود، موفق شده است تبدیل به یکی از قهرمانان برتر دنیای انیمیشن شود.

بن دارای شخصیت قوی، دلسوز، دلاوری و هوشیاری است. با اینکه گاهی اوقات در مسیر خود با مشکلاتی روبرو می‌ شود، اما با کمک دوستانش به راحتی از آن‌ا عبور می‌ کند. پس به همین دلیل در دنیای انیمیشن محبوبیت فراوانی دارد.

شخصیت های حاضر در انیمیشن بن تن در قالب اسباب بازی با مدل 02-0854A و مدل 03-0854Aرا می توانید از سایت کودک پلاس خریداری کنید.

تنوع شخصیت های بن تن و قابلیت های منحصر به فرد آنها از مهم ترین دلایل جذابیت این کارکتر می باشند.

خرید انواع اسباب بازی و فیگور شخصیت های کارتون بن تن (2)

او با استفاده از دستگاه اُمنتریکس، قابلیت تبدیل شدن به موجودات مختلف را دارد. به طوری که هر موجود با قدرت‌ ها و توانایی‌ های خاص خود مشخص شده است. برای سفارش انواع فیگور بن تن و اسباب بازی های بن تن، با ما در ارتباط باشید.

ویژگی ها و خصوصیات شخصیت بن تن

در زیر به برخی از مهم ترین نشانه های شخصیت اصلی انیمیشن بن تن اشاره می کنیم:

  • بن تن (Ben Tennyson): شجاع، دلاور، خلاق و پرانرژی است. مهمترین نشانه او، دستگاه امنیتریکس است که به وسیله آن می تواند به موجودات بیگانه تبدیل شود.
  • بن تن دارای مهارت‌ هایی مانند قدرت بدنی بالا، استعداد در برقراری ارتباط با حیوانات و موجودات و استفاده از تفنگ‌ ها و ابزارهای مختلف است.
  • مسئولیت‌پذیر:بن تن به وظایف و مسئولیت‌ های خود با اهتمام بسیاری نگرش دارد و همیشه سعی می‌ کند به بهترین نحو از توانایی‌ های خود استفاده کند.

در نسخه بن تن فارسی، نیز با ویژگی های این قهرمان داستانی آشنا خواهید شد.

معرفی شخصیت های بیشتری از بن تن

  1. جیوی(Gwen Tennyson): دوست داشتنی، شاداب و خلاق است. مهمترین نشانه او، توانایی کنترل کردن و تغییر شکل اشیاء مختلف است.

  2. کوآترو: مرموز، سرد، قوی و باورپذیر است. مهمترین نشانه او، توانایی کنترل کردن چهار بازوی خود است.

  3. هیت: دانا، بزرگسال، محتاط و باورپذیر است. مهمترین نشانه او، دستگاه از دست نرفتن است که به وسیله آن می تواند به دنیای دیگر سفر کند.

  4. کوچولو(Kevin Levin): دوست بن تن است که قدرت تبدیل شکل به مواد مختلفی را دارد. او می‌ تواند به هر نوع ماده‌ ای تبدیل شود و دارای مهارت‌ هایی مانند استفاده از ابزارهای مختلف و قدرت بدنی بالا است.

  5. ماکس(Max Tennyson): پدر بن تن است و یکی از سابقه‌ داران سازمان Plumbers می‌ باشد. که دانش زیادی در مبارزه با موجودات فضایی و جنایتکاران دارد.

  6. آزمایشگاه(Azimut): یکی از شخصیت‌ های کوچک است که طراح دستگاه Omnitrix است. او دارای دانش بسیار زیاد در زمینه فیزیک و تکنولوژی است.

  7. ویلگکس(Vilgax): دشمن اصلی بن تن

هر کدام از شخصیت ها دارای ویژگی ها و توانایی های یکتایی هستند که آن ها را از دیگر شخصیت ها متمایز می کنند که در نسخه بن تن فارسی با آنها آشنا خواهید شد.

محبوب ترین شخصیت انیمیشن بن تن

محبوبیت شخصیت های انیمیشن بن تن بستگی به سلیقه و ترجیحات هر فرد دارد. پس نمی توان به صورت قطعی به شخصیتی اولویت بیشتری داد. با این حال، شخصیت بن تن به عنوان شخصیت اصلی و قهرمان انیمیشن، به طور کلی از جمله محبوب ترین شخصیت های انیمیشن بن تن است. علاوه بر او، شخصیت های دیگری همچون جیوه، کواترو، هیت و توربو استار به عنوان شخصیت های محبوب دیگر این انیمیشن شناخته شده اند.

خرید انواع اسباب بازی و فیگور شخصیت های کارتون بن تن (3)

با توجه به اینکه انیمیشن بن 10 در دهه 2000 میلادی شروع به پخش شد، بنابراین اکثر طرفداران این انیمیشن افرادی هستند که در دهه های 90 و 2000 میلادی به دنیا آمده اند و این انیمیشن را در دوران کودکی و نوجوانی خود تماشا کرده‌اند.

با این حال، با توجه به اینکه انیمیشن هنوز هم در حال پخش و انتشار است. افرادی از گروه‌های سنی مختلف ممکن است به عنوان طرفداران بن تن شناخته شوند. همچنین، برخی افراد همیشه به این انیمیشن و شخصیت های آن علاقه مند هستند و می توانند از گروه سنی مختلفی باشند.

اسباب بازی های بن تن

اسباب بازی های بن تن از جمله محبوب ترین اسباب بازی های مرتبط با این انیمیشن هستند.

خرید انواع اسباب بازی و فیگور شخصیت های کارتون بن تن (4)

برخی از پرطرفدارترین اسباب بازی های مربوط به این انیمیشن شامل موارد زیر می شوند:

  1. اسباب بازی های فضایی بن تن که شامل فضاپیماها، روبات ها و هواپیماهایی با طرح بن تن هستند.

  2. اسباب بازی های تبدیل شونده بن تن که شامل فیگور هایی هستند که از یک شخصیت به شخصیت دیگری تبدیل می شوند، به طور مثال، بن تن به چهار بازویی یا هیت به اتومبیل.

  3. اسباب بازی های بن تن با قدرت های مختلف که شامل بن تن با قدرت آتش، بن تن با قدرت یخ و بن تن با قدرت نور هستند.

  4. اسباب بازی های اکشن بن تن که شامل فیگور هایی هستند که با حرکات اکشن و دستگاه های خاص مجهز شده اند.

همچنین، بسیاری از اسباب بازی های مرتبط با شخصیت بن تن شامل ساختنی ها، پازل ها، بازی های کامپیوتری و بازی های جدولی هستند که همه با طرح شخصیت های بن 10 ساخته شده اند.

نتیجه گیری

در صورتی که فرزند شما نیز مخاطب پر و پا قرص نسخه های بن تن فارسی است، می توانید اسباب بازی های بن تن را برای او تهیه کنید. اسباب بازی هایی مثل اکشن فیگور و یا فیگور بن تن. وب سایت کودک پلاس ارائه دهنده جدیدترین فیگور بن تن و اسباب بازی های مرتبط با شخصیت بن تن و سایر قهرمانان کارتونی است. پس برای کسب اطلاع و خرید اسباب بازی شخصیت بن تن، با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول پیرامون کارتون بن تن (Ben 10)

بن تن چگونه ساعتش را بدست آورد؟

در پی جنگ و جدل صورت گرفته بین موجودات فضایی در سیارات دیگر، یک ساعت مچی جادویی به سمت سیاره زمین پرتاب می شود و به مچ دست بن تن می چسبد.

شخصیت های معروف بن تن کدامند؟

بن تن،جیوه، کواترو، هیت و توربو

دشمن اصلی بن تن کیست؟

ویلگکس

خرید انواع اسباب بازی و فیگور شخصیت های کارتون بن تن (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Kareem Mueller DO

Last Updated:

Views: 5808

Rating: 4.6 / 5 (66 voted)

Reviews: 89% of readers found this page helpful

Author information

Name: Kareem Mueller DO

Birthday: 1997-01-04

Address: Apt. 156 12935 Runolfsdottir Mission, Greenfort, MN 74384-6749

Phone: +16704982844747

Job: Corporate Administration Planner

Hobby: Mountain biking, Jewelry making, Stone skipping, Lacemaking, Knife making, Scrapbooking, Letterboxing

Introduction: My name is Kareem Mueller DO, I am a vivacious, super, thoughtful, excited, handsome, beautiful, combative person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.